perjantai 16. huhtikuuta 2010

Fashion with misu!


Vihdoin päätin alkaa kirjottaa mun omaa blogia. Tää on ollu mun haaveena jo jonkin aikaa, kun innostuin hommasta luettuani paria siistiä muotiblogia. Varsinkin BB:stä tutun Ragnarin "Fash with R"-blogi on vaikuttan suuresti tähän mun päätöksee. 

      Voisin kertoo nyt vaikka vähän itsestäni. Olen 17-vuotias Kotkalainen ja käyn ensimmäistä vuotta lukiota. Harrastuksiani ovat urheilu (mm. uinti ja kuntosali, myös sählyä pelaan joskus), hiukset ja shoppailu. Runoja kirjottelen myös silloin tällöin :) Mutta varsinkin muoti on mulle tärkeää; vaatteita tulee osteltua ainakin kerran kuukaudessa. Enemmänkin shoppailisin, mutten ole mikään kroisos, opiskelija kun olen :( Myös hiuksistani pidän hyvää huolta. Usein parturireissulla kuluukin mukavasti rahaa: 40-80 euroa sisältäen leikkauksen, joskus värjäyksen sekä hoito- ja muotoilutuotteita.





Elikkäs tuun kirjottaa tähän blogii kaikkee pukeutumisesta, hiuksista ja muutenkin kaikesta, mikä mua kiinnostaa. Saatan välillä myös pistää jotain musiikkia tähän loppuun.

Kiitokset lukioille ja toivottavast tuutte pitämään!!!

-Misu


Lady GaGa - Fashion

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti